Dag 4 Denemarken Zweden

20 juli 2016 - Oskarshamn, Zweden

Vanochtend om half acht de auto ingepakt. Om 8 uur het ontbijt genuttigd en op pad gegaan richting Kopenhagen. Hier hebben we de brug genomen naar Zweden, 20 km lang. Was een dure overtocht, €54. In Zweden zijn onze paspoorten gecontroleerd, ook die van Lola, we werden toegelaten.

We hebben e weg door het midden van Zuid Zweden genomen, oftewel, bos, bos en nog eens bos, volgens de borden moesten we uitkijken voor zwijnen en elanden. We hebben ze nog niet gezien. Wel stonden in een weiland een groep kraanvogels.

Gemiddeld konden we ongeveer 90 rijden, wel stonden er veel flitspalen maar deze werden zeer goed aangegeven. Tussen de middag bij een soort Hulsbeek pauze gehouden en met Lola gestoei. Lola ligt de hele weg te slapen, ideaal.

Omstreeks half drie waren we bij het Best Western Hotel Corallen, prachtig hier. Een buitenzwembad op 10 meter vh terras, de Oostzee ligt 20 meter voor ons, oftewel ik heb de hengel niet voor niets meegenomen.

Foto's Vd brug en het Panorama uitzicht plaats ik ook

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Joke oude heuvel:
    20 juli 2016
    Het kan niet mooier.water.zon zwembad en viswater. Mijn liefje wat wil je nog meer. En lola.die live hond....is zijn geld dubbel en dwars waard.hier vandaag heel warm 35o.ik hb nu alles nog dicht en de waaier aan.geniet van het leven.joke
  2. Paul:
    21 juli 2016
    Fijn dat het zo goed verloopt. En dat Lola het ook zo heerlijk vindt in de auto. Prima toch. Mooi hotel. Alles bij de hand. Geniet er maar van. Tot het volgende verslag.