Dag 1 Denemarken/Zweden

17 juli 2016 - Næstved, Denemarken

Hallo volgers,

Vanochtend om 8.40 vertrokken, uitgezwaaid door Yannick. Duitsland was weer geweldig, veelvuldig breken aan de weg, dus het schoot niet op. Onderweg was de temperatuur 16/17 graden met af en toe regen.

In Denemarken hebben we een lange brug getrotseerd (20 km), hier moesten we 240 kronen voor betalen, iets van €18, maar zo hoefden we niet met de Ferry.

Omstreeks 5 uur in de middag kwamen we bij onze B&B voor de komende drie dagen. Het weer was een stukje beter, 19 graden.

Lola heeft zich uitstekend gedragen, we zijn er drie keer uitgeweest en in de auto heeft Lola veel geslapen. Het voordeel is dat als de reis te lang duurt ze niet kan zeuren.

We zijn langs de pizzakoerier gegaan, hebben vanavond een stuk gewandeld, en Saskia heeft de tv nu aan de praat gekregen. Morgen gaan we om 9.00 ontbijten en gaan dan waarschijnlijk naar Kopenhagen.

1. Joke oude heuvel:
    17 juli 2016
    Leuk je verhaal.hier prachtige dag. Bij paul buiten feestje gevierd.morgen leuke dag in kopenhagen.geef saskia de hartelijke groeten. Liefs... Joke
  2. Saskia:
    17 juli 2016
    Dankjewel Joke . Voor de rekenaars onder ons: 240 kronen is geen 18 euro maar ietsje meer ... Ca. 33 euro. xSaskia
  3. Ben Marianne Oude Aarninkhof:
    17 juli 2016
    Fijn dat jullie goed overgekomen zijn. Nu vooral genieten. Zo'n voorbeeldige hond is toch ook fantastisch. Liefs van ons pa en ma.
  4. Paul:
    17 juli 2016
    Dan was het hier betet weer. Zitten nu nog buiten. Fijn dat de reis goed ging. Ook met Lola.
    Veel plezier in Kopenhagen