Dag 2 Denemarken Zweden

18 juli 2016 - Hengelo, Nederland

Hier zijn we weer.

Vanochtend om 9.00 uur ontbeten, een verbouwde schuur was omgetoverd tot eetzaal en hier kregen we een ontbijttafel. Niet luxe, maar wel goed, de gastvrouw kookte zelf een eitje voor ons. Vooraf had ik al 50 minuten gewandeld met Lola. We zitten lekker buitenaf en via de korenvelden kun je bij een fjord/meer komen.

Tegen 10.00 uur zijn we vertrokken naar Kopenhagen, na ongeveer 1 uur en 15 minuten waren we in het centrum, na ongeveer 10 minuten hebben we een parkeerplaats gevonden en zijn het centrum ingegaan. Ik had er meer van verwacht, maar het weer was goed, Lola gedroeg zich voorbeeldig dus wat wil je nog meer. Na enkele uren rondwandelen, terras, park en een loopactie v H Sinterclaus congres zijn we tegen half vier huiswaarts gekeerd, Lola viel direct in slaap.

In Naestved  (11 km van ons huis) hebben we in het centrum op een terras gegeten. Vanavond gaan we uitstippelen wat we morgen gaan doen, Toedeloe.

1. Joke oude heuvel:
    18 juli 2016
    Wat een leuke dag.mooi weer.de kerstman al gezien.een live hond en een live vrouw,wat wil je nog meer.ik bewaar de foto,met je oranje tsjurt aan.toepasselijk bij het orkestlifs van mij voor jullie