Denemarken en Zweden
16 juli 2016 - Hengelo, Nederland
Hallo allemaal, ik ben Facebook een beetje zat en daarom ga ik eens proberen een reisblog bij te houden. Dit Is een probeersel en als het goed bevalt dan gaan we dit vaker doen. We zij voorzichtig begonnen de auto in te pakken, de eerste irritaties zijn er al weer want, volgens Saskia, neem ik te veel mee. We zullen eind v d dag eens zien of alles meekan. Peppie gaat uit logeren, hij wordt opgevangen door Niels en Maryse.

