Lofoten en Vesteralen 2016

7 juli 2016 - Hengelo Overste, Nederland

28 mei zijn Ronald, Marcel, Paul en ik vertrokken naar de Lofoten en de Vesteralen Om van de natuur te gaan genieten. In Amsterdam hadden we al 2 uur vertraging, zodoende misten we onze aansluitende vlucht naar Bodo en moesten in Oslo overnachten. Dit was geen straf, een luxe 4 sterrenhote was ons aangeboden door de vliegmaatschappij. De volgende dag zijn we doorgevlogen naar Bodo.

Hier hebben we een overnachting gehad in het Bodo hotel en hebben de Saltstraumen bezocht, het was heerlijk weer, 25 graden en bij de Saltstraumen hebben we heerlijk de BBQ aangestoken. De dag erop zijn we met de Ferry naar de lofoten gevaren. Hier hadden we drie overnachting in de Hammerrstad camping in Svolvaer, het weer was nog steeds prachtig. Hier hebben we gevist, zee adelaar safari gedaan en veel rondgereden. Wij zijn toen doorgereden naar de Vesteralen, hier hadden we vier overnachtingen in camping Fjordcamp in Krakberget. Hier hebben we gevist, walvissafari en papegaaiduikerssafari. Op de Vesteralen was het weer veel slechter, 4 graden , donker bewolkt met regen. Al met al een prachtige vakantie, onvoorstelbaar mooie vergezichten, midzomernachten, natuur ongelofelijk, walvissen, zeevarenden etc etc. Afgezien van dit alles, was er verder ook weinig te beleven.

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl